Bundet – Her et et tip

Binder du Word og Excel sammen?

Når du skal vise dine Excel-tal i et Word-dokument, er det en god idé med en bundet relation mellem Word og Excel. Det kaldes også sammenkædning.

Når du binder Word og Excel sammen, kan du få Word til hele tiden at vise de tal, som er i en given Excel-fil, også med opdateringer.

1) Åbn både dit Excel og Word-dokument. Markér dine tal i Excel – Højreklik og tryk Kopier.

2) I Word skal du have fanen Startside åben (den, der normalt er åben, når du åbner Word). Her trykker du på den nederste (!) del af knappen SÆT IND.

3) Tryk på Indsæt speciel. Vælg Indsæt kæde (!). Vælg herefter Microsoft Office Word-dokument Objekt.

Nu er de to filer bundet, og du kan opdatere tallene ved at højreklikke i tabellen.

Læs mere om det her: Microsoft DK

værksted tilbud priser sammenlign

Transportbure til hunde

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

6. april 2013 Should be replaced with by the below code.